Întrebări frecvente

    Răspunsuri!

  • Cum pot căuta piese în webshop?

    Piese:

    La căutarea unei piese a cărei selectare depinde de tipul mașinii (de ex plăcuțe frână, filtru de ulei sau garnitură), atunci alegeți meniul Piese auto pentru a porni căutarea. Motocicletă, și autoutilitare le găsiți tot aici.

    Accesorii:

    La căutarea unei piese care nu este specific mașinii (de ex odorizant, pastă polish, accesorii obligatorii), atunci accesați  meniul Accesorii !

    Uleiuri / Lichide:

    Diferitele  uleiuri, lubrifianți, unsori, aditivi de ulei și de combustibil grupate după tip, vâscozitate, producător,ambalaj și alte caracteristici în meniul Uleiuri și aditivi.

    După dimensiune:

    Există produse ca, de exemplu lanțuri de zăpadă, capace de roți, coliere,care în funcție de dimensiuni pot fi identificate ușor. Aceste repere pot fi căutate în meniul Mărime.

    Câmp căutare:

    Dacă piesa căutată nu o puteți incadra, în nicio categorie, utilizați câmpul de căutare din dreapta! Dacă cunoașteți deja codul piesei căutate, codul original, sau doriți vizualizarea subansamblelor, utilizați de asemena câmpul de căutare.

  • Cum pot căuta piese auto, moto sau de utilitare?

    În meniul Piese auto veți găsi piesele la care este indispensabil să cunoașteți tipul vehicolului. Din acest motiv întâi trebuie să precizați la ce mașină căutați piese.Dacă se caută piese pentru utilitară sau motocicletă, apăsați butonul aferent vehicolului căutat!

    • Alege vehicolul

      Producătorulvehicolului, tipul, anul de fabricație, cilindree, și tipul de combustibil pot fi selectate alternativ din meniul derulant din stânga sau din posibilitâțile din centrul ecranului. Pentru selecție mai rapidă începeți să tastați producătorul autovehicolului, pentru a reduce rezultatele.

    • Alegeți categoria produsului

      Dacă ați selectat autoturismul, puteți alege categoria în trei moduri:

      1. Sau la selectorul vertical amintit mai sus Categorie puteti alege din lista afisata din lista,
      2. sau numele de categorii afișate   în centru unde puteți reduce rezultatele la fel ca la selectarea autovehicolului,
      3. sau, dacă nu știți exact , în ce categorie căutați produsul dorit, tastați numele produsului în câmpul de căutare, și din lista afișată alegeți din rezultate!

    • Selectați rezultate

      După alegerea categoriei e posibil să vă punem alte întrebări, care sunt necesare pentru a oferi rezultate mai exacte. La unele întrebări - ca de exemplu cod motor , putere, transmisie, caroserie - răspunsurile date sunt memorate de program până în momentul alegerii altui vehicol, ca la următoare căutare să nu vă mai întrebăm odată.

      1. După precizarea răspunsurilor , dacă e evident, care produs va fi recomandat din lista produselor posibile , vom afișa prețul și stocul disponibil pentru Dvs.
      2. În alte cazuri, dacă după luarea în considerare a răspunsurilor date  nu se poate identifica concret produsul căutat, vom afișa un selector de grupepentru Dvs . Aici puteți compara caracteristicile produselor. Cu butonul X puteți șterge rezultatele identificate ca nefiind potrivite, pentru a compara mai bine rezultatele, apoi apăsând pe antetul coloanei puteți vizualiza codurile aferente.

    • Producători posibili, verificare rezultate

      Din lista de repere în funcție de modul de listare alegeți producătorul dorit sau coloana, după necesitate verificați informațiile despre dimensiune asociate produsului, eventual  datele din coloana La ce?, pentru a vă asigura, ca aveți nevoie exact de această piesă! Domeniul pieselor auto oferă o gamă deosebit de variată de piese. E posibil ca producătorul unui vehicol să monteze un anume reper pe un model până la o dată exactă ca apoi să monteze alt reper. De aceea este important să observați cu atenție coloana La ce?,deoarece din informațiile oferite în această rubrică  vă oferă producătorii posibilitatea de a alege (de ex. pe modele cu anumite serii de șasiu se va monta piesa respectivă).

    • Adaugă produsul în coș

      Produsul se poate pune în coș cu un click. Asta încă nu înseamnă comandă, deoarece până la finalizarea comenzii poate fi șters oricând din coș.

    • Salvează în garaj

      Dacă la acest model doriți să căutați piese și altă dată ar fi indicat să salvați vehicolul în garaj!

  • La ce se folosește garajul?

    Dacă ați ales deja o mașină în programul de căutare,și pentru această mașină veți dori să mai căutati piese în viitor, apăsați butonul Salvează vehicolul în garaj, și completați fișa cu datele mașinii. Aceste date le veți găsi parțial în cartea de identitate a vehicolului . Nici un câmp nu este obligatoriu, însă înlesniți căutările ulterioare cu completarea cât mai exactă.
    Colaboratorii pot asocia un vehicol unui client. După completarea datelor, nu uitați să apăsați pe butonul Salvează, pentru a salva datele!

    Mai târziu, apăsând butonul Garaj puteți vizualiza vehicolele salvate. De aici puteți oricând filtra rapid pe vehicolul căruia doriți să căutați piese. În timpul căutării, pentru vizualizare rapidă, țineți cursorul mouse-ului asupra pictogramei cu informații.

    • De unde aflu codul (tipul) motorului?

      Codul (tipul) motorului este de obicei compus din mai multe părți a seriei motorului. Va trebui să alegeți codul corect de motor.

    • Alertă expirare carte de identitate sau verificare tehnică

      Dacă precizați data expirării verificării tehnice, și solicitați alertă cu căteva zile înainte, sistemul nostru vă va trimite alertă prin email

    • Modifică datele mașinii

      Datele vehicolelor înregistrate în Garaj pot fi oricând șterse sau modificate apăsând butonul editează sau șterge. Dacă pe parcursul căutării răspundeți la o întrebare care nu a fost încă înregistrată pe fișa vehicolului, sau modificați o valoare înregistrată deja, starea modificată o puteți salva prin apăsarea butonului Salvează datele noi în Garaj.

  • Cum pot căuta accesorii?

    Alegând butonul Accesoriiputeți vizualiza toate produsele care nu sunt specifice unui tip de mașina. Aceste produse au fost grupate în categorii, iar categoriilor am asociat o imagine simbolică.

    • Alege categoria produsului

      1. Sauîn stângă din lista verticală,
      2. sau din categoriile din centru ilustrate cu simboluri,
      3. sau tastați în câmpul de căutare fragment de denumire sau denumire  , și alegeți rezultatul din lista afișată!

    • Filtrează rezultate

      După alegerea categoriei, puteți filtra rezultatele după caracteristicile afișate în partea dreaptăapasând butonul FiltreazăPosibil ca unele setări să fie accentuate cu roșu. Asta înseamnă că din cauza celorlalte criterii de filtrare produs cu asemenea caracteristici nu figurează în lista cu rezultate. Setările de filtrare pot fi oricând modificate sau șterse cu un click.

    • Informație produs

      Imaginea produsului poate fi mărită, sau puteți afla mai multe informații consultând fișa produsului.

    • Adaugă produsul în coș

      Puteți modifică cantitatea după necesități, apoi apăsați Adaugă în coș pentru a muta produsul în coș, ori în fișa produsului, ori din lista de rezultate.

  • Cum pot căuta uleiuri și aditivi?

    În meniul  Uleiuri / Aditivi găsiți toate tipurile de uleiuri, lubrifianți, vaseline, aditivi de ulei și de combustibil grupate după tip. Puteți alege dintre grupe în trei moduri.

    • Alege grupa de produse

      1. Sau alegând în stânga din lista verticală,
      2. sau alegând din numele categoriilor din centru ilustrate cu imagini,
      3. sau tastați în câmpul de căutare numele produsului sau un fragment din denumirea produsului și din lista de rezultate alegeți produsul dorit!

    • Filtrează produsele

      După alegerea categoriei, puteți filtra rezultatele după carateristicile afișate în partea dreaptăapasând butonul FiltreazăPosibil ca unele setări să fie accentuate cu roșu. Asta înseamnă că din cauza celorlalte criterii de filtrare produs cu asemenea caracteristici nu figurează în lista cu rezultate. Setările de filtrare pot fi oricând modificate sau șterse cu un click.

    • Informații produs

      Măriți imaginea produsului sau cititi informații despre produs.

    • Adaugă produsul în coș

      Puteți modifica cantitatea după necesități, apoi apăsați Adaugă în coș pentru a muta produsul în coș, ori în fișa produsului, ori din lista de rezultate.

  • Cum pot căuta după dimensiune?

    În meniul Mărime puteți căuta produse ca lanțuri de zăpadă, capace de roți, coliere, furtune, ce pot fi identificate și utilizate prin identificare după dimensiuni. De asemenea, și aici puteți selecta în trei moduri diferite.

    • Selectarea categoriei

      1. Sau în stânga din lista verticală,
      2. sau alegând din numele categoriilor din centru ilustrate cu imagini,
      3. sau tastați în câmpul de căutare numele produsului sau un fragment din denumirea produsului și din lista de de rezultate alegeți produsul dorit!

    • Filtrează produs

      După alegerea categoriei, puteți filtra rezultatele după carateristicile afișate în partea dreaptăapasând butonul FiltreazăPosibil ca unele setări să fie accentuate cu roșu. Asta înseamnă că din cauza celorlalte criterii de filtrare produs cu asemenea caracteristici nu figurează în lista cu rezultate. Setările de filtrare pot fi oricând modificate sau șterse cu un click.

    • Informații produs

      Măriți imaginea produsului sau citiți informații despre produs.

    • Adaugă produsul în coș

      Puteți modifică cantitatea după necesități, apoi apăsați Adaugă în coș pentru a muta produsul în coș, ori în fișa produsului, ori din lista de rezultate.

  • Cum funcționează câmpul de căutare?

    Când introduceți un cuvânt sau un fragment de cuvânt în câmpul de căutare întâi listăm rezultate dintre repere, apoi denumirile de categorii ale meniului respectiv.  Apoi, dacă există rezultate conform căutării și în alt meniu, vă arată și pe ele.

    Dacă din listă alegeți un rezultat care este disponibil în altă categorie de produse, programul comută automat în categoria respectivă, și puteți continua căutarea.

  • Cum pot solicita asistență?

    Ne-am străduit să construim un webshop cât mai simplu de utilizat cu informații afișate despre produse cât mai utile și mai relevante. Totuși, posibil ca uneori să aveți nevoie de ajutor în timpul căutării. De aceea am realizat tutoriale video care prezintă utilizarea meniului respectiv. Aceste prezentări video le veți găsi întotdeauna pe parte stânga a ecranului.. Accesând aceste tutoriale veți vedea niște exemple scurte despre utilizarea meniului.

    Dacă nu ați primit răspuns la întrebarea Dvs. nici după vizionarea tutorialului  apăsați butonul Aveți întrebări? unde am colectat raspunsurile la cele mai frecvente întrebări.

    Dacă nici după consultarea acestor întrebări și răspunsuri frecvente nu ați găsit răspuns la întrebarea Dvs.referitoare la o piesă sunați la numărul de telefon 021-313.26.26 pentru informații , iar dacă aveți nevoie de informații legate de comenzi sunați la departamentul de relații cu clienții la numarul de telefon 021-313.26.26 sau la adresa de emailrelatiicuclientii@bardiauto.ro !

  • Ce browser poate fi utilizat pentru a accesa webshop-ul?

    În ultima perioadă numărul calculatoarelor conectate la internet a devenit impresionantă. Aceste calculatoare rulează o gamă variată de sisteme de operare care la rândul lor pot utiliza o multitudine de browsere de internet. Dezvoltatorii paginilor web, ca de fapt și noi, încercăm să utilizăm aceste noi unelte pentru a oferi satisfacție maximă utilizatorilor webshop-ului.

    Webshop-l este dezvoltat în continuu pentru browserele Firefox, Chrome, Safari și Opera, dar nu e exclus ca webshop-ul să ruleze fără probleme și pe alte browsere. Este foarte important ca browserul Dvs. să fie întotdeauna cea mai recentă versiune, pentru a putea afișa și prezenta toate serviciile magazinului nostru așa cum au fost ele prevăzute.

    Din cauza răspândirii smartphone-urilor și tabletelor vom încerca să dezvoltăm pagina noastră pentru a putea fi utilizată cu aceste platforme!

  • Unde puteți vizualiza sau modifica parola și datele personale?

    Adresa de email precizată la înregistrare, adresa, numărul de telefon, parola, filiala respectiv codul de client pot fi vizualizate la meniul Setări, Date personaleeventual modificate, dacă apăsați pe pictograma creion. Pentru a modifica aceste date trebuie să precizați parola actuală, pentru a evita abuzul persoanelor neautorizate.

    . În meniul Editează adrese puteți preciza una sau mai multe adrese de facturare respectiv de livrare. La efectuarea unei comenzi veți alege una dintre ele. Puteți adăuga și observații la adresa, care va fi afișată în sistemul nostru la finalizarea comenzii.

    Dacă sunteți colaborator/reseller și doriți modificarea adresei de facturare sau de livrare, vă rugăm să luați legătura cu filiala de care aparțineți!

    Pentru a modifica parola apăsați Modifică parola, apoi precizați parola actuală și cea nouă de două ori! După completarea corectă a ambelor vă puteți loga în viitor numai cu parola nouă.

  • Ați uitat parola de acces?

    Dacă ați uitat parola de acces, în pagina de logare apasați pe butonul Am uitat parola, apoi precizați adresa de email și numărul afișat pe ecran, apoi apăsați butonul Trimite email Veți primi un email. După deschiderea emailului faceți click pe link și introduceți nouă parolă. După parcurgerea corectă a pașilor precizați vă puteți loga în webshop numai cu parola nouă.

  • Întreținere angajați

    Colaboratorii/resellerii pot avea nevoie de parole diferite pentru angajați, astfel se poate urmări care reper de către cine a fost comandat.. Fiecărui utilizator se pot asocia drepturi limitate de utilizator cu care se poate reglementa accesul la anumite meniuri din webshop.
    • Adaugă angajat nou

      ID-ul angajatului  se poate administra în meniul Setări personale apoi ID-uri angajați sau puteți adăuga prin butonul Adaugă angajat nou.

    • Datele angajatului

      Toți angajații înregistrați trebuie să deține un ID unic, nume și parolă. Puteți aloca angajaților drepturi. Aceste drepturi de utilizator pot fi modificate ulterior.

    • Cum poate accesa un angajat webshop-ul?

      Din acest moment angajatul se poate loga în webshop precizând în câmpul emailului ID/email. Dacă de exemplu ați înregistrat contul cu adresa de email email@provider.ro și angajatul are ID-ul înregistrat ca Ștefan, atunci angajatul se poate loga cu userul Stefan/email@provider.ro și cu parolă proprie.

    • Modifică sau șterge date Angajat

      Angajatul poate modifica ulterior parola proprie în Setări personale, dar nu poate cere resetarea parolei uitate prin email . După logare cu contul de email precizat la înregistrare puteți oricând să modificați parola Angajatului , sau să modificați datele personale apasând butonul creion, respectiv puteți șterge utilizatorul apăsând butonul Coș de gunoi.

  • Întreținere clienți

    Colaboratorii noștrii pot oricând să salveze în webshop nu doar datele vehicolelor frecvente ci și datele de contact al clienților proprii, respectiv a proprietarilor.
    • Adaugă client nou

      Înregistrarea datelor clienților se va face în meniul Clienți. Cu butonul Adaugă client nou puteți înregistra date (nume, email, număr de telefon) și salva cu butonul Salvează.

    • Căutare client

      Lista clienților actuali se poate filtra prin meniul Clienți, cu tastarea în câmpul de căutare și cu apăsarea butonului Enter sau a butonului Căutare.

    • Datele clienților

      Datele clienților pot fi modificate oricând cu ajutorul butonului creion sau șterge cu ajutorul butonului coș de gunoi.Dacă clientul are deja alocate vehicole, apăsând butonul mașina puteți vizualiza vehicolele alocate în garaj.

    • Alocă vehicol unui client

      După înregistrarea datelor unui client, în garaj pe fișa vehicolului în meniul Proprietar puteți să-i alocați mașină.

  • Unde puteți vizualiza prețurile en gros cu discount?

    În cazul în care Dvs. sunteți partener/reseller și aveți dreptul să achiziționați produsele noastre la preț de en-gros, atunci în webshop veți vedea lângă prețuri un buton % , pe care dacă îl apăsați veți vizualiza discountul și prețul Dvs de achiziție. Cu apasarea repetată a butonului % puteți ascunde prețurile cu discount. Aceași posibilitate o aveți în meniul Coș. În situația standard întotdeauna se afișează în webshop prețul brut de listă (de asemenea și la căutarea pieselor și la administrarea coșului).

  • Cum vă puteți înregistra pentru webshop?

    De ce este nevoie de înregistrare? Unele funcții ale webshop-ului - de exemplu garaj, comandă respectiv în cazul resellerilor vizualizarea prețuri de livrare, întreținere clienți , drepturi de utilizator sunt accesibile numai după înregistrare, după logare în webshop, deoarece doar în acest caz vă putem identifica cu incertitudine.

    . Dacă nu v-ați înregistrat încă, apăsați pe butonul Înregistrare, apoi introduceti adresa Dvs de email, numărul de telefon mobil, și precizați o parolă de minim 4 caractere (litere și/sau) cifre cu care doriți să vă logați pe viitor în webshop.

    La întrebarea Aveți deja un cod de client la Bardi Auto?în funcție de situație trebuie sa raspundeți diferit.

    Dacă Dvs. nu aveți încă un cod de client, alegeți filiala din lista alăturată la care puteți prelua personal produsele comandate. Stocul filialei selectate se va afișa în timpul căutării pieselor.

    Dacă aveți deja un cod de client , introduceți acest cod de client și parola formată din 10 caractere primită la înregistrarea programului de căutare Bardiwin. De la clienții care dispun deja de cod client nu vom solicita selectarea filialei, deoarece sunt deja repartizați unei filiale.

    După acceptarea condițiilor generale de utilizare tastați seria de caratere afișate pe ecran, fără spații, apoi apăsați butonul Înregistrare!

  • Cum puteți comanda produsul selectat?

    După colectarea produselor vizate spre comandă apăsați butonul în coș!

    din colțul dreapta sus a ecranului. Înainte de a finaliza comanda puteți modifica cantitatea, sau puteți șterge repere din coș apăsând butonul coș de gunoi

    Există produse care se încadrează în grupe speciale, de ex. sunt inflamabile, chimicale periculoase, sau sunt voluminoase, pe care nu avem posibilitatea să le trimitem prin curierat, deci aceste repere pot fi ridicate doar personal. Aceste produse sunt marcate în webshop cu un simbol ce reprezintă o autoutilitară barată. Dacă doriți să comandați astfel de produse trebuie să alegeți la Mod de plată și preluare numai opțiunea preluare personală. În caz contrar puteți opta și pentru livrare prin curierat, însă în cest caz, în funcție de valoarea comenzii, poate să însemne și o taxă suplimentară de transport. Limitele de calcul și taxele de transport pot fi vizualizate dacă țineți cursorul asupra simbolului de informații. Colaboratorii/resellerii vor primi marfa prin metodele obișnuite și discutate în prealabil prin filialele apropiate.

    Dacă Dvs. nu sunteți colaboratorul/resellerul nostru, trebuie să precizați adresa de facturare și de livrare. În cazul colaboratorilor/resellerilor aceste adrese sunt înregistrate deja.

    După precizarea preluării și a plății apăsați butonul Casă! Aici, pe un ecran general puteți vizualiza reperele trecute în comandă, modul de livrare și de plată ales, adresele de facturare și/sau de livrare, respectiv suma totală de plată.

    Dacă doriți trimiterea unui mesaj în legătură cu comanda Dvs, în câmpul din dreapta jos cu denumirea Observație. În câmpul Observație din stânga puteți să vă notați diverse precizări, aceste informații nu se vor transmite împreună cu comanda!

    Dacă toate datele le considerați corecte, apăsați Finalizare comandă

    Comanda va fi confirmată și prin email de confirmare trimis la adresa Dvs.

  • Condiții de plată și de livrare

    Produsele pot fi comandate cu predare personală sau cu livrare. În caz de

    Preluare personală puteți ridica produsele de la filiala precizată la înregistrare, în maxim 1 săptămână de la confirmarea comenzii. Dacă marfa nu este preluată în acest termen, comanda Dvs. va fi ștearsă automat de sistemul nostru. În cazul comenzilor

    cu livrare colaboratorii vor primi produsele comandate la data și ora prestabilită cu dispecerul filialei.

    Marfa clienților care nu dispun de un cod de client va fi livrată cu o firmă de curierat în termen de 2 zile lucratoare. Taxa de transport/livrare depinde de valoarea comenzii, pentru detalii consultați lista de mai jos:

    Valoarea totală a comenzii Cheltuieli de transport
    în caz de comandă în valoare de 0-150 Lei 35 Lei
    în caz de comandă în valoare de 150-300 Lei 16 Lei
    peste 300 Lei gratuit

  • Ce presupune și de ce este avantajoasă preluarea personală?

    În cazul achizițiilor efectuate în Webshop cu preluare personală în oricare filială BARDI AUTO personalul înalt calificat vă stă la dispoziție, pentru a fi sigur că veți primi exact ceea ce doriți, fără cheltuieli și deplasări inutile, fără timp pierdut. Majoritatea colegilor au calificare și experiență de mecanic auto, deci vă pot răspunde competent la toate întrebările Dvs. pentru a vă oferi posibilitatea  de a alege o soluție cât mai economică.

  • Unde vă puteți interesa despre comanda Dvs. cu livrare?

    În cazul în care ați ales livrare prin curier, produsele comandate vor fi livrate prin partenerul nostru logistic .......... SRL (www.......com/ro) . Produsele comandate vor fi predate firmei de curierat în a doua zi după efectuarea comenzii. Despre data/ora livrării și despre suma eventual plătibilă curierului veți fi informat prin SMS și email trimis pe datele de contact precizate la înregistrare. În mesajele trimise veți fi informat ce posibilități aveți dacă nu sunteți disponibil la locul și data/ora precizată.

  • Ce trebuie sa faceti daca nu se potriveste piesa sau ati comandat o cantitate prea mare?

    Dacă din orice motiv nu veți utiliza un produs comandat, returnați-l în maxim 8 zile și vă returnăm valoarea produselor. Detalli despre această procedură veți găsi în CGU.Returnarea produselor poate fi efectuată cu modalitatea livrării: dacă ați primit produsele prin curierat, va trebui să le returnați la fel prin curierat la adresa

    Bardi Auto SRL. Webshop
    077040 Chiajna, str.Industriilor nr.20-26, ILFOV, zona comercială Carrefour Militari.

    . Dacă ați achiziționat produsele cu preluare personală la filială, atunci va trebui să vă deplasați cu produsele la locul preluării.

  • Cum se poate plăti marfa comandată?

    La efectuarea comenzii aveți posibilitatea să alegeți două modalități de plată, în funcție de modalitatea de livrare aleasă. Dacă ați comandat produsele cu livrare puteți alege plată cash adică ramburs sau varianta protejată și sigură online cu card bancar .

    Dacă  personalpreluați marfa comandată, puteți alege în webshop doar modul de plată cash, sau puteți să utilizați aparatele POS al filialelor, deci în magazinele Bardi Auto puteți alege plata prin card bancar.

    Colaboratorii/resellerii, dacă există un contract valabil pentru transfer bancar, pot alege această metodă pentru a se factura produsele.

  • Cum puteți face retur?

    Achizițiile efectuate pe internet, conform legii, pot fi anulate în termenul prestabilit de lege, fără precizarea motivului. În acest caz suma plătită va fi restituită în cel mult 30 de zile de la data preluării produselor returnate la filiala de deservire. Toate cheltuielile aferente returnării cât și cheltuielile inițiale de transport și livrare vor fi suportate de către client.

    BARDI AUTO va returna contravaloarea produselor numai în cazul în care acestea sunt returnate cu ambalajul nedesfăcut, nedeteriorat, cu piese complete și nedeteriorate. Produsele cu ambalajul desfăcut sau deteriorat nu mai pot fi comercializate ca produse noi, prin urmare nu putem prelua astfel de piese pentru stornare. 

    Returnarea banilor se vor face exclusiv personal sau prin transfer bancar. Vânzătorul poate solicita despăgubire în cazul utilizării produselor în alt regim decât cel prevăzut de producător

    Despre posibilitatea de înlocuire, schimb al produsului sau returnarea contravalorii puteți obține mai multe informații consultând Condiții generale de utilizare .

    În cazul în care returnați produse, vă rugăm să completați Fișa de retur , și să o anexați reperelor returnate. Pentru a înlesni o cerere de înlocuire în garanție, vă rugăm completați Proces verbal de constatare a defecțiunii și să o anexați și pe această produselor returnate.

  • Se acordă garanție la piesa achiziționată prin webshop?

    Firește, produsele comandate cu preluare personală sau cu livrare beneficiază de aceași condiții de acordare a garanției. Despre Condițiile de acordare garanției vă puteți informa din documentele afișate în oricare filială respectiv din documentele puse la dispoziție în secțiunea Download.

  • Comenzi anterioare

    Comenzile anterioare pot fi viuzalizate la meniul comenzi. La detaliile comenzilor puteți consulta observație pentru uz propriu, modalități de plată și livrare și alte informații legate de comenzi. Colaboratorii/resellerii pot vizualiza aici și prețul de achiziție.

    • Căutare în comenzi

      Puteți căuta după data modificării, sau tastând cuvinte despărțite prin spațiu producător, denumire, eventual cod reper . Puteți filtra și după Date vehicol, sau  nume client , dacă au fost asociați unei comenzi ferme.

  • Descarcă facturi și avize

    Facturile și avizele întocmite aferente comenzilor Dvs. pot fi vizualizate și descărcate la meniul comenzi, la descărcare facturi.

    • Exportare facturi, avize

      După precizarea perioadei, dacă ați apăsat descărcare facturii sau avize ,apoi ați apăsat pe repere, detaliați acestea, sau selectați pentru export. La alegere, aveți posibilitatea de a exporta doar antetul sau toată factura.

  • Documente descărcabile

    Detalii despre condițiile de utilizare a webshopului, despre comenzi, garanție, condiții de plată și livrare, sau schimbul produselor le veți găsi în Condiții generale de utilizare afișate.

    La returnarea unui produs completați toate rubricile formularului fișa de retur și returnați-o împreună cu produsele returnate.

    Pentru a valida cererea de înlocuire în garanție și pentru a înlesni procedeul vă rugăm completați formularul Formular de constatare și să o trimiteți. Despre condițiile de acordare a garanției vă puteți informa din documentele afișate.

  • La plăcuțele și discurile de frână prețurile la câte bucăți sunt valabile? Căte bucăți se vor comanda?

    Prețurile discurilor de frână se referă la o singură bucată. Pentru ca din motive de siguranță se înlocuiesc în pereche (cele două din față, sau cele două din spate)  trebuie săcomandați 2 bucăți din aceste produse.

      plăcuțele de frână și saboții de frână sunt în set, deci trebuie să comandați pe o axă  1 reper .

    De exemplu pentru reparația axului față trebuie să comandați 2 buc. discuri de frână și 1 buc. set de plăcuțe de frână.

  • La câte bucăti se referă prețul la amortizor, câte trebuiesc comandate?

    Prețurile amortizoarelor se referă la 1 bucată. De obicei se înlocuiesc în pereche (cele 2 din față sau cele 2 din spate) deci 2 buăți se vor comanda din acestea.